Kako unaprijediti hotelski asortiman za maksimalne recenzije

Kako unaprijediti hotelski asortiman za maksimalne recenzije

Analiza povratnih informacija

Pratite recenzije na Booking.com i TripAdvisoru: obratite pažnju na komentare o tvrdoći madraca, boji i udobnosti posteljine te čistoći kupaonice. Koristite digitalne ankete putem QR koda na noćnom stoliću za brzu povratnu informaciju.

Implementacija poboljšanja

Nabavite PMS sustav za automatsko praćenje zaliha i narudžbi. Pratite KPI-jeve: ciljajte na porast prosječne ocjene gostiju za 0,2 zvjezdice u roku od tri mjeseca. Dokumentirajte svaki korak i prikazujte rezultate menadžmentu uz pomoć grafikona i tablica kako biste ilustrirali ROI ulaganja.

PODIJELI :

POSLJEDNJE NOVOSTI

31. Jula 2025.

Kako unaprijediti hotelski asortiman za maksimalne recenzije

31. Jula 2025.

Hotelski asortiman – Šta gosti očekuju 2025. godine

31. Jula 2025.

Održavanje posteljine – Savjeti za dugotrajnost i higijenu

31. Jula 2025.

Komforan san – Vodič kroz odabir posteljine

TAGOVI

Posteljine.ba Logo